فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه از کمک به 120 طرح توسعه کشاورزی در فیروزکوه خبر داد.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از ظرفیت‏ های مهم شهرستان فیروزکوه بخش کشاورزی آن است که توسعه این بخش ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 18 هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان فیروزکوه شناسایی شده است و همچنین تعداد زیادی از تعاونی‏ ها در این زمینه وارد کار شده‏ اند.

افشار نادری اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار در یک ‏هزار و 150 هکتار از اراضی شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همچنین به 120 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان فیروزکوه کمک شده و نقد ینگی در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی ادامه داد:همچنین بیش از 18 کیلومتر کانال آبیاری در شهرستان فیروزکوه برقرار شده است.

افشار نادری اضافه کرد: در این مدت نیز تعداد زیادی از واحد های تولیدی در این شهرستان به بهره‏ برداری رسیده‏ است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد تومان در اختیار دهیاران شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، گفت: همچنین طرح هادی برای 20 روستا تهیه شده است.

سعید افشار نادری با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر ادامه داد: چهار هزار و 585 واحد مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه احداث مدرسه در سایت مسکن مهر این شهرستان در حال اتمام است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده نیز بیش از یک‏ هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار می‏ گیرد.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه ادامه داد: ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا در بین مردم باشیم و همه این اقدامات به برکت خون شهدا و لطف خداوند متعال صورت گرفته است./س


برچسب ها: توسعه ، کشاورزی ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.