استاندار تهران گفت: مسؤولان با ذکاوت و هوشیاری زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

ˈمرتضی تمدنˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات اظهارکرد: مسؤولان بایستی هوشیار باشند تا در اوج بی طرفی، فقط امانتدار رای مردم باشند.

وی گفت: این روزها برخی به دنبال ملتهب کردن جو عمومی جامعه و گل آلود کردن آب هستند، اما مسؤولان بایستی زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

استاندار تهران بیان کرد: دولت های نهم و دهم به هیچ باند و گروهی در کشور باج نداده است و لذا هر کاندیدی که از فیلتر قانون گذشت و اعلام موجودیت کرد، محترم است.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد عده ای با زیر پا گذاشتن قانون، جو عمومی کشور را بهم ریخته و شرایط را خراب کنند تا مثلا چند رای بیشتر بیاورند.

تمدن با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال، ادامه داد: مسؤولان امر باید وضعیت بازار را باثبات و پایدار نگه دارند تا فشاری بر مردم وارد نشود.

وی با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان بیان کرد: قطعا در این تحریم ها برکاتی نیز نهفته است و ملت ایران از این تحریم ها خسته نخواهد شد.

استاندار تهران گفت: امروز دشمنان و معاندان نظام، خود دچار مشکلات عدیده شده اند و مجبورند با نظام اسلامی کنار بیایند و به امید خداوند ایران اسلامی پیروز این میدان خواهد بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: عبور از این گردنه سخت تاریخی با دشواری هایی همراه خواهد بود که لازمه آن تداوم حضور پرشعور مردم در صحنه است./س


برچسب ها: مشارکت ، مردم ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.