استاندار تهران گفت: شهرستان دماوند با سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستاها کار سنگینی پیش رو دارد که باید بر مدار قانون و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

ˈمرتضی تمدنˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بر برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در سال 91 تاکید کرد.

استاندار تهران افزود: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم، با شکوه و در اوج عظمت باید سرلوحه کار تمام مسوولان باشد.

وی ادامه داد: رقابت های انتخابات به دلیل شروع از بطن روستاها و ادامه آن تا مرکز کشور بسیار عظیم و مستلزم همکاری، تعامل و مدیریت شایسته است.

استاندار تهران افزود: در ستاد انتخاباتی استان تهران ایجاد هماهنگی میان دستگاه ها و آماده سازی زیرساخت های آن برای برگزاری انتخابات بی عیب و نقص و با عظمت در حال اجرا است.

تمدن هشدار داد: در فرایند انتخابات به هیچ وجه به دستگاه های اجرایی و برگزارکننده انتخابات اجازه داده نخواهد شد تا کوچکترین گرایش و تمایلی را به کاندیدایی نشان دهد و در صورت بروز چنین اتفاقی سریع با دستگاه مربوط برخورد قانونی می شود.

وی گفت: فضای ادارات، سازمان ها و دستگاه های برگزارکننده انتخابات نباید به محل منازعات انتخاباتی تبدیل شود.

استاندار تهران افزود: همسویی دستگاه های برگزاری انتخابات در شهرستان با ستاد استان تهران و پرهیز از هرگونه لجام گسیختگی و افسارگسیختگی موجب جلوگیری از تکرار فتنه و سوء استفاده عده ای همچون سال 88 خواهد شد./س


برچسب ها: انتخابات ، قانون ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.