استاد مرحوم مسعود داستانپور از هنرمندان حرفه ای استان اصفهان در رشته طلا کوبی روی فولاد بودند که آثار ایشان اغلب برگرفته از ذهن خلق و با مضامین صلح، آفرینش و آثار الهی به عرصه ظهور می‌رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی؛کشور استاد مسعود داستانپور دار فانی را وداع گفت.
در پی درگذشت ناگهانی استاد مسعود داستانپور اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور به نمایندگی از جامعه هنرمندان و صنعتگران مراتب تسلیت خود را به جامعه هنری صنایع دستی و هنرهای سنتی، همچنین به خانواده داغدار این هنرمند اعلام می دارد.
گفتنی است استاد مرحوم مسعود داستانپور از هنرمندان حرفه ای استان اصفهان در رشته طلا کوبی روی فولاد بودند که آثار ایشان اغلب برگرفته از ذهن خلق و با مضامین صلح، آفرینش و آثار الهی به عرصه ظهور می رسید.
یکی از آثار کم نظیر ایشان که به رییس جمهور هدیه شد تندیس صلح جهانی است که متشکل از یک انسان که بر روی سر آن کره زمین و بر فراز کره زمین نیز یک کبوتر  قرار گرفته اشاره کرد که این انسان نمادی از انسان کامل و کره زمین هم نماد تـوانمندی، قدرت و وحدت طبیعت انسانهاست و کبوتر بالای کره زمین نیز همراه با شاخه زیتون پیامآور صلح و دوستی برای همه جهانیان است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار