با توجه به پتانسیل موجود در حوزه نرم افزار نیازمند کارکرد بیشتر بروی مباحث فرهنگی کشورمان به لحاظ استفاده از فناوری ها برای بهتر زندگی کردن هستیم.

محمدامین پهلوان زاده مدیر گروه و توسعه کسب و کار مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه افراد به سرعت با فناوری های نو ارتباط برقرار می کنند به خبرنگارعلمي باشگاه خبرنگاران گفت: عجین شدن با فناوری های نوین به ویژه فناوری های ارتباطی به سرعت رشد کشور در حوزه های مختلف کمک می کند؛ بنابراین لازم است خود را به پیشرفت های روز دنیا نزدیکتر کنیم.
 
وی افزود: حضور در عرصه فناوری های نوین شامل در بخش سخت افزاری و نرم افزاری است که در بخش سخت افزاری رقابت با کمپانی ها و برندهای مطرح کار ساده ای نیست اما در بخش محتوای نرم افزاری از پتانسیل خوبی برخورداریم.
 
پهلوانزاده با اشاره به اینکه باید روی محتوای غنی ایرانی و مباحث مرتبط با فرهنگیان بیشتر کار کنیم گفت: باید به فناوری های ارتباطی به لحاظ بهتر زندگی کردن بیشتر بها دهیم و روی مباحث زیر ساختی و کلان جهت بومی سازی خیلی تمرکز نکنیم چرا که جمعیت چند میلیاردی دنیا روی بخش های متن باز کار می کند.
 
وی خاطر نشان ساخت: نباید روی مباحث زیر ساختی به رقابت بپردازیم تا از کاربردهایی که می توان بروی فناوری های ارتباطی پیاده کرد عقب بمانیم./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار