نایب رئیس بانوان گفت: سانیا برای ارتقاي هندبال بانوان کشورمان برنامه های مختلفی برای رده های سنی دارد و ما هم می خواهیم از تجربیات وی استفاده کنیم.

میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مدتی است که پانیچ در ایران حضور دارد و رهبری تیم ملی را بر عهده گرفته است و برای دیگر رده های سنی نیز برنامه های مختلفی دارد و ما نیز می خواهیم از اندوخته های وی استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تصریح کرد: وی تاکنون به چندین استان کشور سفر استانی داشته اند و کلاس های آموزشی گذاشته اند و به دیگر استان ها نیز خواهند رفت.

نوری در ادامه گفت: رقابت های نوجوانان کشور در قم برگزار خواهد شد و سانیا پانیچ به این مسابقات خواهد رفت تا برترین ها را برای تیم ملی انتخاب کند.

وی اشاره کرد: مسابقات جوانان کشور نیز در 20 اسفند سال جاری در لاهیجان انجام خواهد شد سرمربی خارجی تیم ملی نیز حضور خواهد داشت تا بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنند.

نوری افزود:‌در سال 92 رقابت های مختلفی در سطح آسیا خواهیم داشت برای همین می خواهیم قدرتمند ظاهر شویم.

وی عنوان کرد:‌مسابقات غرب آسیا آذر 92 برگزار خواهد شد که تیم ملی به این رقابت ها خواهد رفت و همر 92 مسابقات جوانان دختر آسیا را داریم که باید اعزام شوند.

نوری تأکید کرد: تمامی رده های سنی هر ماه یک اردو خواهند داشت تا در زمان مناسب تمرینات خود را برگزار کنند و با آمادگی کامل پا به میدان بگذارند.

نوری اضافه کرد: برای تیم ملی بزرگسالان باید جوانگرایی داشته باشیم و از این سرمایه ها نیز باید بهره ببریم و با توجه به پایه ها و حمایت از آنها و برنامه ریزی طولانی مدت برای سال های آینده جزء برترین تیم های آسیا باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر هندبال بانوان پیشرفت خوبی داشته است و روند رو به جلویی را طی می کند و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد و ما روزی شاهد باشیم که بانوان ایران علاوه بر آسیا در دنیا نیز مطرح هستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار