آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد : وظایف روحانیون در شرایط کنونی سنگین‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در مراسم تودیع و معارفه مدیران مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) با بیان اینکه روحانیون و طلاب علوم دینی باید با شرایط روز جامعه آشنا باشند افزود :مکتب تشیع می‌تواند پاسخ مناسبی به نیازهای مردم در سطح بین‌المللی بدهد و این وظیفه مهم امروز بر دوش طلاب و روحانیون است.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر تقویت دانش طلاب ابراز کرد: روحانیون باید با تقویت پایه‌های علمی خود به عالمانی وارسته و تأثیرگذار تبدیل شوند و بتوانند بر جامعه هم تأثیر بگذارند زیرا امروز دشمنان به وسیله ابزارهای گوناگون در صدد مقابله با اسلام و مسلمانان برآمده‌اند.

وی افزود : طلاب و روحانیون افتخار بزرگی همچون سربازی امام زمان(عج) را دارند و باید قدر آن را بدانند و در تحصیل علوم دینی همت و جدیت داشته باشند و این امر سبب می‌شود خداوند آن‌ها را رهبران جامعه قرار دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برکت و عظمت فراوان علم توأم با تقوا بیان داشت: طلاب و روحانیون باید ابتدا آموزش‌های لازم را در مدارس علمیه ببینند و در این راه همت بلند داشته باشند و هدف خود را رسیدن به مقامات عالی قرار دهند و در این عرصه خلوص نیت هم ضروری است./س

برچسب ها: قم ، وظایف ، روحانیان ، حساس ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.