عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به بيانات امروز(شنبه) مقام معظم رهبري در جمع مردم تبريز گفت: قطعا مجلس در همان مسيري حرکت خواهد کرد که مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده و نسبت به آن‌ها حساسيت دارند.

محمدحسين فرهنگي نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به ديدار امروز(شنبه) جمعي از مردم استان آذربايجان شرقي با رهبر معظم انقلاب در آستانه 29 بهمن‌ماه روز قيام مردم تبريز اشاره کرد و گفت: قطعا مجلس در همان مسيري حرکت خواهد کرد که مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده و نسبت به آن‌ها حساسيت دارند.
 
وي افزود: البته برخي از اين حساسيت‌ها از پيش قابل پيش‌بيني بوده و به همکاران اعلام کرديم که بايد موضوعات در يک فضاي آرامش پيگيري شود.

عضو هيئت‌رئيسه مجلس خاطرنشان کرد: آنچه در جلسه يکشنبه (15 بهمن) اتفاق افتاد جهات مختلفي داشت که مقام معظم رهبري به طور شفاف و روشن توضيح داده و لذا هيچ نيازي به بحث در اين زمينه وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ نمايندگان مجلس در جلسه علني روز يکشنبه 15 بهمن استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي را در دستور کار قرار داده و راي اعتماد بهارستان را از وي گرفتند.

عضو فراکسيون نمايندگان شمال‌غرب کشور به صدور بيانيه‌اي از سوي اين فراکسيون اشاره کرد و گفت: فراکسيون نمايندگان شمال‌غرب کشور که يک فراکسيون تاثيرگذار مجلس است با صدور بيانيه‌اي از بيانات مقام معظم رهبري حمايت خواهد کرد.

وي تاکيد کرد: اين بيانيه در جلسه علني فردا(يكشنبه) قرائت خواهد شد.

خاطر نشان مي‌شود؛ جمعي از مردم استان آذربايجان شرقي صبح امروز (شنبه) در آستانه 29 بهمن‌ماه روز قيام مردم تبريز در حسينيه امام خميني(ره) با مقام معظم رهبري ديدار کردند.
انتهاي‌پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار