معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطف تاریخ سیاسی جهان معاصر بوده و امروز، حل معادلات جهانی بدون در نظر گرفتن نقش برجسته ایران در منطقه، ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمد اشرف‌نیا در جمع مردم روستای شیویار از توابع چاراویماق، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: نظام اسلامی، در طول بیش از سه دهه از عمر خود، با تلاطم‌هایی روبرو بوده‌است که نجات از آن‌ها، بی‌شباهت به معجزه نبوده است.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: خباثت دشمن، از نخستین روزهای بعد از انقلاب‌اسلامی با فعالیت گروهک‌ها و مغرضان داخلی و معاندان خارجی شروع شده و تا به امروز نیز استمرار داشته‌است.

وی با بیان این که منشا توفیقات ملت ایران در حفظ دستاوردهای مختلف، ریشه در حفظ وحدت و ولایتمداری دارد، تصریح کرد: تحریم‌های غرب، آخرین حربه دشمن در ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور بوده و در عین حال، پدیده جدیدی نیز نیست.

اشرف‌نیا با اشاره به دستاورهای مختلف انقلاب اسلامی گفت: حجم فعالیت های عمرانی سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، به هیچ وجه قابل قیاس نیست؛ با این حال، با نگاهی کلی به معدود طرح‌های عمرانی سال‌های قبل از انقلاب، می‌توان نتیجه گرفت که طرح‌های یاد شده، به دست مستشاران و کارشناسان خارجی و تنها با هدف تامین منافع بیگانگان به اجرا رسیده‌است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: این در صورتی است که امروز، در سایه دستیابی به استقلال سیاسی، عظیم‌ترین پروژه های علمی و عمرانی به دست جوانان متعهد این کشور به اجرا می‌رسد.

اشرف‌نیا با بیان این که تاریخ انقلاب سرشار از رویش‌ها و ریزش‌های مختلفی است که در جریان تحولات مختلف سیاسی و اجتماعی شکل گرفته‌است؛ اظهار داشت: امروز، جوانان ایران اسلامی، با پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی و همچنین با برخورداری از تخصص‌های نوین دانش بشری، رویش‌های مهم انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم در سخت‌ترین شرایط نیز پشتیبان ولایت فقیه هستند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که مردم، مهمترین رکن انقلاب اسلامی هستند؛ خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های مختلف، زودگذر بوده و محدود به دوره‌های خاصی هستند؛ اما این مردم هستند که همواره نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی، پایبند هستند.

وی به عزم جدی دولت‌های نهم و دهم در حوزه عمران و آبادانی کشور اشاره کرد و گفت: حضور صمیمی و بی‌واسطه مسئولان در نقاط دوردست، نشان از وجهه مردمی انقلاب اسلامی داشته و در این میان، نشاط و تکاپوی حوزه عمران و آبادانی استان، حاکی از تلاش بی‌وقفه مسئولان برای بهبود سطح زندگی مردم است. /س

 

برچسب ها: حل ، معادلات ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.