همایش "چالشهای اصلی صنعت و تولید ملی" در دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی تبریز، علی رضایی رئیس این دانشگاه گفت:این همایش به همت دانشکده مدیریت،اقتصاد وحسابداری دانشگاه آزاداسلامی تبریز وبا همکاری سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز افزود: تحقق بخشیدن به سیاست علمی و عملی ایده حمایت از کار و سرمایه ایرانی،هم اندیشی و تبادل تجارب و برنامه ریزی در خصوص چالشهای اصلی صنعت و تولید ملی،همگرا کردن دیدگاه نهادهای مسئول در موضوع تولید ملی،آموزش و آگاهی بخشی مدیران و برنامه ریزان حوزه های مختلف صنعت در خصوص استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تجارب جهانی برخی از اهداف همایش "چالشهای صنعت وتولید ملی" می باشند.

وی تصریح کرد: نقش مدیریت و کارآفرینی در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مدیریت و نقش آن در نوآوری های تکنولوژیک و کارآفرینی،مدیریت دانش ونقش آن درعرصه ملی وبین المللی، کارآفرینی و تعالی سازمانی، کیفیت و بهره وری، مدیریت در سطح جهانی و تماس با دنیای معاصر، کارآفرینی و مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات، محدودیت مالی و کارایی بازار سرمایه،سرمایه انسانی و ارزش آفرینی، مخارج تحقیق و توسعه و فرصتهای رشد،نظام راهبردی شرکت و بازار سرمایه وکیفیت اطلاعات مالی و نقش آن بر متغیرهای بازار نیز برخی از محورهای این همایش می باشد.

رضایی تأکید کرد:حداکثر زمان ارسال مقالات 30بهمن، اعلام نتایج نهایی داوری مقالات پنجم اسفند ماه وتاریخ برگزاری همایش 14 و15اسفندماه سال جاری در سالن شهریار دانشگاه آزاداسلامی تبریزمی باشد.

خاطر نشان می گردد،علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه وب سایت دبیرخانه علمی همایش به آدرس:http://conference.iaut.ac.ir مراجعه ویا با شماره تلفن:3396115 تماس حاصل نمایند. /س

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.