شهردار صالح شهر در آستانه سال جدید و بهار طبعیت به منظور ارتقاء سطح خدمات به شهروندان و تلاش برای آراستگی و نظافت شهر از تشکیل ستاد استقبال از بهار خبر داد.

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از وظایف شهرداری در روزهای پایانی سال ایجاد بستذ مناسب جهت رفاه حال شهروندان و مراسم استقبال از بهار است.

نعمت زاده با اشاره به برنامه های نوروزی اظهار کرد: شهرداری صالح شهر برای استقبال بهار برنامه ریزی مناسبی کرده است که می توان به رنگ‌ آمیزی جداول، شستشوی معابر اصلی، عدم صدور مجوز از دهم اسفند برای هر گونه حفاری در سطح شهر، تشوید گلر گیری در آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر تا پایان اسفند اشاره کرد.

وی در ادامه بر دیگر برنامه های نوروزی پرداخت و افزود: روشنائی معابر مورد نیاز، نصب سفره هفتسین در بلوار اصلی و تهیه کشیک برای حمل و نقل جهت نظارت بهتر بر عملکرد رانندگان در ایام تعطیل از دیگر اقدامات شهرداری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضائی با نشاط در شهر تنها با  مشارکت شهروندان و استفاده از ایده ها و فعالیت ها آنان امکان پذیر خواهد بود که امیدواریم شهروندان صالح شهر این مشارکت را انجام دهند./ف

برچسب ها: شهرداری ، سال ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار