زمان توزيع كارت ورود به جلسه آزمون دكتري تخصصي (PH.D) سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامي از روز دوشنبه مورخ 91/11/30 آغاز مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي مركز آزمون ؛ دكتر ناصر اقبالي گفت: آزمون دكتري در دو نوبت صبح و عصر در روزهاي پنج شنبه و جمعه مورخ 3 و 04/12/91 در سراسر كشور برگزار مي شود، لذا داوطلباني كه ثبت نام كرده اند، مي توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 30/11/91 با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.azmoon.org و وارد كردن اطلاعات ثبت نامي، كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

اقبالي افزود: دريافت كارت ورود به جلسه از طريق پايگاه مذكور تا يك ساعت قبل از شروع آزمون نيز امكان پذير است.

رئيس مركز آزمون در ادامه خاطرنشان كرد: چنانچه داوطلبي پس از دريافت كارت ورود به جلسۀ خود، مغايرتي در مندرجات آن از نظر مشخصات فردي، دين، زبان خارجه و يا عكس مشاهده كرد، بايد از روز دوشنبه بعدازظهر مورخ 30/11/91  تا روز چهارشنبه بعدازظهر مورخ 02/12/91 به باجه هاي رفع نقص در واحد دانشگاهي انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام كند.

اقبالي در ادامه اضافه كرد: آدرس كليۀ واحدهاي مجري در دفترچه آزمون دكتري سال 92 درج شده است كه در صورت نياز داوطلبان مي توانند به آن مراجعه كنند.

رئيس مركز آزمون در پايان اشاره كرد: اگر داوطلبي در خصوص اين آزمون با سؤالاتي مواجه شد، مي تواند سؤال خود را از طريق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح يا به آدرس porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايد تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار