فرمانده انتظامي شهرستان "گيلانغرب" استان کرمانشاه از دستگيري متهمي خبر داد که به بهانه فروش سکه هاي عتيقه، اقدام به کلاهبرداري 360 ميليون ريالي از 3 نفر از شهروندان کرده بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ يوسف حاتمي گفت: در پي مراجعه 3 نفر از شهروندان به پليس آگاهي گيلانغرب و اعلام شکايت از مالک يک خط تلفن همراه با شماره معلوم به اتهام کلاهبرداري، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران آن پليس قرار گرفت .

وي ادامه داد: بررسيهاي بعمل آمده توسط ماموران حکايت از آن داشت مالک خط تلفن همراه مذکور ضمن تماس با 3 شاکي پرونده اعلام داشته تعداد زيادي سکه عتيقه پيدا کرده و حال براي فروش سکه ها به کمک آنها نياز دارد .

اين مقام انتظامي افزود: متاسفانه شاکيان پرونده بدون هيچ گونه شناختي از شخص تماس گيرنده به وي اعتماد کرده بودند و به طرق مختلف مبلغ 360 ميليون ريال از آنها کلاهبرداري شده بود .

سرهنگ حاتمي گفت: در اين رابطه با کار اطلاعاتي دقيق و حساب شده ماموران پليس آگاهي گيلانغرب هويت فرد کلاهبردار شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير شد .

وي خاطر نشان کرد: اين متهم که 25 سال سن داشته و ساکن يکي از استانهاي مجاور مي باشد، پس از اعتراف به بزه انتسابي با دستور مقام قضايي روانه زندان شد ./س

برچسب ها: کرمانشاه ، فروش ، عتیقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.