مسوول واحد فناوری اطلاعات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این واحد با تعمیر و راه اندازی قطعات و تجهیزات اساسی این شرکت در راستای مبارزه و خنثی کردن تحریم ها فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهران ترسلی با بیان اینکه مسوولیت این واحد تعمیر و نگهداری تمام تجهیزات رایانه ای و صنعتی پالایشگاه اصفهان است،اضافه کرد: بسیاری از این تجهیزات از خارج از کشور تهیه شده است و بدلیل تحریم ها امکان استفاده از پشتیبانی شرکتهای تولیدکننده وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بنابراین برای مبارزه با تحریم ها، تمام سعی و تلاش واحد فناوری اطلاعات شرکت تعمیر و راه اندازی این تجهیزات برای پایدار نگهداشتن آنهاست.

ترسلی با اشاره به نصب تفکیک کننده های روی خط بر روی پنج کوره پالایشگاه اظهار کرد: کار این سامانه ها اندازه گیری میزان اکسیژن است که متخصصان واحد فناوری اطلاعات این شرکت آنها را درست کرده اند .

مسوول واحد فناوری اطلاعات پالایشگاه اصفهان افزود: دستگاه TOC(اندازه گیری میزان مواد آلی مانند نفت و نشتی احتمالی مواد نفتی به آبهای مقطر) که با مشکل مواجه شده بود در راستای مبارزه با تحریم ها تعمیر و راه اندازی شد/س 

برچسب ها: خنثی ، کردن ، تحریم ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.