جشنواره ها و برنامه های فرهنگی در سطحی گسترده در راستای افزایش شادابی، جامعه مهمان در استان های سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا مختاری، دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان این خبر گفت: در پی اجرایی شدن طرح نوروز 92 و ابلاغ آن توسط وزارت کشور و ستاد مرکزی به استانداران، برنامه های اجرایی اعضا و معاونت های ستاد با در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در دست اجرا قرار گرفته است. 

وی تصریح کرد: با پیوست فرهنگی به برنامه های اجرایی،  ظرفیت ها و توانمندی های بومی و محلی استان های کشور بیش از پیش در معرض نمایش گردشگران قرار خواهد گرفت، تا مسافران نوروز 92 بتوانند با ظرفیت های متعدد فرهنگی استان های کشور آشنا شوند. 

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای کشور با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی به برنامه های اجرایی ستاد تسهیلات سفر استان های کشور افزایش نشاط عمومی را در پی خواهد داشت،گفت: برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی در سطحی گسترده می تواند در راستای افزایش شادابی، جامعه مهمان در استان های سراسر کشور نقش آفرینی کند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 18 معاونت و 12 عضو اصلی ستاد سفرهای کشور با در نظر گرفتن رویکرد مذکور برای خدمت رسانی به گردشگران نوروز 92 آماده می شوند تا بتوانند در افزایش رضایتمندی مسافران این ایام موفق عمل کنند. /عب
برچسب ها: فرهنگ ، مهمان ، سفر ، نوروز ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار