وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با همكاري ستاد كل نيروهاي مسلح، طرح ارائه خدمات ويژه آموزشي موسوم به باقرالعلوم(ع) را در سرتاسر كشور به اجرا درآورد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با همكاري ستاد كل نيروهاي مسلح، طرح ارائه خدمات ويژه آموزشي موسوم به باقرالعلوم(ع) را در سرتاسر كشور به اجرا درآورد.

طرح باقرالعلوم(ع) با هدف توانمندسازي تحصيلي و مهارتي،ويژه خانواده كاركنان، بازنشستگان و مستمري‌بگيران نيروهاي مسلح و با ارائه خدمات كمك آموزشي به دانش‌آموزان در مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان، هنرستان، كنكور و دوره‌هاي تحصيلات تكميلي، با همكاري برترين‌هاي موسسات كمك آموزشي در سرتاسر كشور در حال اجرا است.

ارائه آموزش‌هاي مهارتي، فني و حرفه‌اي در راستاي ايجاد اشتغال و كارآفريني با مدرك معتبر سازمان فني و حرفه‌اي كشور از ديگر ويژگي‌هاي اين طرح به‌شمار مي‌رود.

همچنين ارائه 10 تا 40 درصد تخفيف ويژه در خدمات كمك‌آموزشي، دوره‌هاي فني و حرفه‌اي و مهارتي و آموزش مجازي و نيز پرداخت اقساطي سهم خانوار از طريق حكمت‌كارت، از ويژگي‌هاي مهم اين طرح است.

خانواده كاركنان نيروهاي مسلح مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.tbao.ir  و يا تماس با شماره تلفن‌هاي 88773563 الي 5 ضمن كسب اطلاعات بيشتر از ديگرخدمات طرح باقرالعلوم(ع) بهره‌مند شوند.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کسرایی
۱۵:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام.من ارتشی هستم و خانمم میخواد دیپلمشو کامل کنه.به آموزشگاه رفته.بهش گفتن طرح بقرالعلوم هنوز اجرایی نشده.لطفا اگر چنین طرحی برای خانواده پرسنل هست راهنمایی کنین.ممنون
آخرین اخبار