استاندار اردبیل گفت: رونق سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌ها و اولویت توسعه استان نیازمند ارتقای اعتماد‌ سازی و بالا بردن ظرفیت‌های مدیران اجرایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در نشستی با یكی از سرمایه‌گذاران طرح توسعه بخش كشاورزی در اردبیل افزود: در سال‌های اخیر و با حمایت‌های همه جانبه دولت خدمتگزار جذب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی در مناطق مختلف كشور و به تبع آن در استان اردبیل افزایش یافته و یك جهش واقعی را در این حوزه می‌توان مشاهده كرد.

وی به نامگذاری سال با عنوان تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی اشاره كرد و گفت: در عینیت بخشیدن به این شعار دلسوزانه همه باید وارد صحنه شده و آستین بالا بزنند تا با تقویت جبهه تولید ملی بتوان علاوه بر دفع توطئه‌های دشمن در حوزه اقتصادی بستر اشتغال مولد را نیز فراهم كرد.

استاندار اردبیل آگاه بودن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه كشاورزی ، صنعت ، معدن و گردشگری را ضروری دانست و افزود: خود این ظرفیت‌ها بهترین مشوق و تحرك‌بخش به برنامه‌های جهشی در جذب سرمایه‌گذارن و رونق روز‌افزون مسائل اقتصادی و تولیدی است.

نیكزاد گفت: برای گذر از عقبه تحریم‌های اقتصادی ما بیش از هر زمان دیگر امروز به تقویت تولید ملی ، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین وحدت و همدلی در كار و تلاش شبانه‌روزی نیاز داریم چرا كه اگر این فضا برقرار شود برنامه‌ها و تحرك دشمن ناكام می‌ماند.

وی در زمینه فراهم بودن زیر‌ساخت‌های جذب سرمایه‌گذار در استان اظهار كرد: ضرورت دارد علاوه بر حفظ ارتباط و همكاری با سرمایه‌گذاران نسبت به اعتما‌د‌آفرینی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران با تامین زیر‌ساخت‌های لازم تلاش كنیم و در این باب شهرك‌های صنعتی و دستگاه‌های متولی باید شبانه‌روزی تلاش كنند تا چنین بستری فراهم شود.

استاندار اردبیل به وجود چند شهرك و ناحیه صنعتی ، منابع ارزشمند آب و خاك و همچنین ظرفیت‌های ممتاز گردشگری در حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران اشاره كرد و افزود: در این استان با فعال كردن ستادهای سرمایه‌گذاری نسبت به اقدامات مثبت و رو به جلو در این حوزه حركت‌های اساسی و كار‌آمد خواهیم داشت.

استاندار اردبیل گفت: در چند سال گذشته جهش 100 درصدی را در جذب سرمایه‌گذاران شاهد بودیم طوری كه دولت و مسوولان دلسوز استان در حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف سعی كردند موانع و مشكلات را برطرف و یك بستر حركتی مثبت را بیش از هر زمان دیگر رقم بزنند/س

برچسب ها: اردبیل ، رونق ، سرمایه ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.