آهنگساز کشورمان گفت :مراکز آموزش موسیقی در کل کشور تاثیر خوبی در رشد موسیقی ایران دارد و در شهرستانهای تهران هم باید به این موضوع توجه شود .

دکتر حسن ریاحی آهنگساز کشورمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های آموزشگاه های موسیقی گفت :من فکر می کنم فعالیت های آموزشگاههای موسیقی، در سطح کشور تاثیر خوبی در رشد موسیقی ایران داردو در شهرستانها باید به این موضوع توجه خاصی شود .

وی در ادامه این مطلب افزود :آموزشگاه های موسیقی کشور از چند سال پیش به طور دقیق کنترل شد که حتما مربی ها مجوز داشته باشند صلاحیت تدریس داشته باشند .و از لحاظ کیفی ساختار آموزشگاهها خیلی بهتر شده است کسانی که درس می دهند و تدریس می کنند مطلوب تر شده و این وضعیت حاکم بر این مراکز آموزشی خیلی می تواند در آینده ای نزدیک بهتر هم شود .

این آهنگساز کشورمان با اشاره به نقش رسانه ملی در حمایت از موسیقی کشور تصریح کرد :رسانه ملی در حوزه موسیقی تولیدات خود را دارد و یک سری تولیداتی را هم از خارج از محدوده صدا و سیما می گیرد و از طریق شبکه های مختلف پخش می کند .

ریاحی با اشاره به تشکیل کانون موسیقی در رسانه ملی اظهار داشت :اخیرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک کانون موسیقی دانها تشکیل داده است و موسیقی هایی که خیلی مهم است را که جوانان ما در حوزه موسیقی فعالیت می کنند در این کانون مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و جوانان تازه وارد در عرصه موسیقی کشور با این حرکت مسئولان رسانه ملی در حوزه موسیقی به خوبی حمایت خواهند شد . /س


برچسب ها: آموزش ، موسیقی ، شهرستانها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.