ویترین مغازه ها در ماه پایانی سال از تنوع و تزئین خاص برخوردار هستند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛مغازه و فروشگاههای پوشاک از جمله صنوفی هستند که در روزهای پایانی سال بیشترین حجم مراجعه کننده و متقاضی را به خود اختصاص می دهند. یکی از راههای جذب مشتری چسباندن نوشته "فروش ویژه و یا حراج " بر روی شیشه ویترین برای جلب نظر عابرین است.


















منبع: تابناك
برچسب ها: بازار ، ویترین ، فروش ، مغازه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار