آیت الله نوری همدانی گفت: وحدت، انسجام، انسان سازی، استکباری ستیزی از مهمترین معانی و دست آوردهای حج ابراهیمی است که با پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: با ظهور انقلاب اسلامی وظایف و رسالت همگان, مشخص و تبیین شد و هر فرد دریافت که باید برای قوت و قدرت این نظام مقدس اسلامی چه کارهایی را باید انجام دهد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام قله‌های افتخار را در می‌نوردد، گفت: صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مظلوم و مستضعف جهان, چیزی نیست که دشمنان بتوانند جلوی آن را بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان می باشند،تصریح کرد: تفرقه افکنی و تخریب مذاهب اسلامی حرکت برنامه ریزی شده است که از سوی استکبار و استبداد در حال مدیریت و اجرا است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که انقلاب ما مکتبی، دینی و اسلامی است،‌ افزودند:‌ از جمله ارزش‌های اسلامی،‌ عزت بخشیدن به مسلمانان و ارزش‌های اسلامی بود؛ ‌بر اساس این آموزه، همه مسلمانان در سراسر جهان باید این دین الهی و جهانی را عزت بخشند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در ابتدای دیدار گزارشی از فعالیت های بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ارائه کرد./س

برچسب ها: قم ، انقلاب ، حج ، استکبار ، تفرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.