در طی نزاع دسته جمعی و قمه کشی در خیابان پلیس فاتب برای برخورد با اخلالگران مجبور به شلیک تیری به سوی یکی از آنان شد.

رئیس کلانتری 106 نامجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل واحد گشت این یگان در حین حضور مستمر خود در محدوده حوزه استحفاظی بلافاصله حسب اعلام خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی و قمه کشی در آدرس خیابان خطیبی نژاد خود را به محل مورد نظر رساندند.

سرهنگ محمدحسن خلیلی در ادامه اظهار داشت: پس از حضور ماموران در محل نزاع کنندگان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده که ماموران با فرار متهمان از طریق بی سیم موضوع را به واحدهای گشتی مستقر در سطح حوزه رساندند و به صورت هماهنگ طرح مهار را اجرایی ساختند.

وی افزود: به دنبال این موضوع پس از گذشت چند دقیقه ماموران موفق شدند ضمن رعایت به کارگیری سلاح با شلیک به موقع یکی از متهمان که حمیدرضا 23 ساله نام داشت را زمین گیر کرده و او را دستگیر نمایند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: همچنین در بررسی بیشتر منطقه و دقت در تمامی نقاط دو نفر دیگر از متهمین به نام های نیما 27 ساله و بهرام 24 ساله و یک متهم اصلی به نام رضا که از با سابقه ترین مجرمان تهران است و خود را در داخل کانال کولر پشت بام مخفی کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ خلیلی خاطر نشان کرد: ماموران پس از بازرسی توانستند از متهمین یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو، یک دستگاه موتور سیکلت کشف نمایند و همچنین متهمان با اینکه شرب خمر نمودند به پزشکی قانونی معرفی شدند و پس از تایید وجود الکل در خونشان ضمن تشکیل پرونده به منظور اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت به مقام قضایی ارجاع شدند./ل

برچسب ها: دستگیر ، قمه ، چاقو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار