دومین دوره همایش روند معماری و طراحی شهری در اروپا شامل کارگاه مهارت‌های ساخت فردا در مشهد برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دوره‌ اول این همایش به صورت کنفرانس در نوزدهم آذر ماه جاری در مشهد به مدت یک روز برگزار شد که سه محور معماری و بازی، دغدغه های کالبد بخشی به هویت در عصر معماری مدرن، میراث به عنوان شانسی برای ساختن قدیم و جدید مورد بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، دوره سوم آن نیز در تیر ماه 92 در راستای اهداف و سیاست گذاری‌های کلان جامعه بین المللی به مدت 10 روز در دانشگاه وبستر وین اتریش به صورت کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

برنامه ریزی و حفاظت در مناطقی که از لحاظ معماری تاریخی مهم هستند، شهر دیجیتال، رویکردهای زیباسازی محیطی و زیبا شناختی شهری در اروپا، مسابقه معماری، دستورالعمل ها و قوانین، سیاست های مدیریت شهری و مسکن در مناطق شهری اروپا، شهر و رسانه و افق های نو، طراحی گرافیکی، تیپوگرافی و معماری محورهای تخصصی دوره سوم می‌باشند.

بر اساس این گزارش: شرکت کنندگان دوره نخست طبق ضوابط تعیین شده، می‌توانند در کارگاه تخصصی آموزشی سه روزه دوره دوم حضور یابند؛ که در آن مهارت های ساخت بر مبنای مبانی مرحله اول آموزش داده خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش بررسی دغدغه‌های کالبد بخشی به هویت در عصر معماری مدرن است که در هر سه دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در هر دوره به شركت كنندگان گواهينامه همایش اعطا می‌شود که در پايان دوره سوم به افراد پذیرفته شده، مدرک معتبر دپارتمان PDC دانشگاه وبستر وين نیز اعطا خواهد شد.

گفتنی است : علاقمندان و متخصصان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.rayahb.com مراجعه نمایند.


برچسب ها: دومین ، دوره ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.