بانک مرکزی اعلام کرد: مـرکز عملیات‌ شاپرک آماده ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمـالی هموطنان عزیز در زمینه خـرید با دستگاه‌های کارت خوان است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام کرد؛ از این پس هموطنان می‌‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه‌های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است، پیگیری نمایند.
 
برهمین اساس، در صورت عدم رفع مشکل، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز ˈعملیات شاپرکˈ به شماره
 
22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.
برچسب ها: کارتخوان ، شاپرک ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار