صدها اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي پنجشنبه در همبستگي با شش اسير فلسطيني که از مدت ها پيش تاکنون اعتصاب غذا کرده اند، اعتصاب غذايي را آغاز کردند و آزادي اين اسيران را خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ؛ باشگاه اسيران فلسطيني در بيانيه اي اعلام کرد سيصد و شصت اسير فلسطيني در سه بخش از زندان ريمون و شماري از رهبران جنبش جهاد اسلامي در همه زندان هاي اسرائيل يک روز اعتصاب غذا کردند. قرار است همه اسيران فلسطيني دربند اسرائيل سه شنبه آينده در همبستگي با شش اسير فلسطيني که اعتصاب غذا کردند، اعتصاب غذا کنند.

از طرف ديگر، عيسي قراقع وزير امور اسيران و آزادگان در تشکيلات خودگردان فلسطيني در باره وخامت حال اين شش اسير فلسطيني هشدار داد. با توجه به سکوت خفت بار حقوقي و جهاني انتظار مي رود هر يک از اين اسيران جان خود را از دست بدهند.

قراقع از نهادهاي حقوقي و سياسي جامعه بين المللي و به ويژه سازمان ملل متحد خواست هرچه سريعتر براي نجات جان اين شش اسير فلسطيني که ديگر بدن آنان تحمل گرسنگي بيشتر را ندارد وارد عمل شوند.قراقع تاکيد کرد لازم است اسرائيل تحت پيگرد قوانين بين المللي و قوانين حقوق بشري قرار گيرد تا هر چه سريعتر بي توجهي به جان فلسطينيان را متوقف کند.



                        
                                         
                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.


                  
برچسب ها: اعتصاب ، اسیر ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار