اعضای تیم استقلال با مسئولان و اعضای تیم سپاهان دچار مشکلاتی شدند و این موضوع باعث این است که اعضای تیم استقلال در این خصوص اقداماتی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال قصد دارند جریان شکایت و بررسی اوضاع تیم سپاهان را مورد ارزیابی قرار داده و در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی است، اعضای تیم استقلال در مورد بحث هایی که با مسئولان تیم سپاهان داشتند اقداماتی را در خصوص شکایت از سپاهانی ها انجام دادند اما هنوز نتایج مورد نظر اعلام نشده است. در این مورد اعضای این تیم که قبلا در تیم سپاهان بازی کرده و چندین فصل را در این تیم سپری کردند مدعی شدند که آبی ها نباید در این خصوص کوتاه بیایند و بحث شکایت از سپاهانی ها را به فراموشی بسپارند.

اعضای سابق تیم سپاهان مدعی هستند که مسئولان این تیم باید در خصوص شکایت از سپاهان و دریافت حق خود اقدامات لازم را انجام دهند و در این خصوص کوتاه نیایند به همین دلیل عنوان شده است که بازیکنان به مسئولان اعلام کردند که سپاهان را رها نکرده و هر طور شده طوری با این تیم برخورد کنند که در نهایت همه چیز به نفع استقلال تمام شود.

شایان ذکر است: مسئولان استقلال از فدراسیون خواستند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانند در این مورد با شرایط ایده آل روبرو شوند.

**گزینه های تیم ملی جوانان یکی پس از دیگری منتفی می شود

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال موظف است تا هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان ایران انجام دهد اما این اقدامات هنوز نتیجه مورد نظر را به همراه نداشته است و این موضوع برای اعضای تیم استقلال نیز دردسرساز شده است. اعضای تیم استقلال درصددند که هرچه سریعتر با انتصاب سرمربی تیم جوانان ماجدی را به صورت کامل در اختیار داشته باشند اما این اتفاق رخ نداده است و ماجدی همچنان درگیر انتخاب سرمربی تیم ملی است.

شایان ذکر است، ماجدی گزینه های مورد نظرش را یکی پس از دیگری از دست می دهد و این در حالی است که وی در خصوص انتخاب دچار مشکلاتی است زیرا گزینه های استقلال و یا پرسپولیس برای وی مشکل ساز هستند و انتخاب و آزمایش هر کدام از آنها او را با دردسرهای فراوانی روبرو می کند که وضعیتش را در تیم ملی تحت تأثیر قرار می دهد.

**موضع گیری فتح اله زاده علیه قلعه نوعی

امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم استقلال این تیم را در صدر جدول حفظ کرده است و این موضوع عامل این است که وی به عنوان سرمربی موفق لیگ اعلام و معرفی شود و در این میان شرایط در تیم برای وی مانند اطراف تیم و خارج از مجموعه نیست. از طرفی دیگر مدیریت تیم استقلال موضع گیری هایی علیه سرمربی استقلال دارد که این مسایل به گوش امیر قلعه نوعی رسیده است و این مربی از مدیریت استقلال گله مند است زیرا وی اعتقاد دارد که استقلال، در حال حاضر با شرایطی کاملا ایده آل روبرو شده است و این موضوع عاملی است که هیچ گونه انتقادات نباید از تیم صورت بپذیرد و استقلال باید در چنین وضعیتی تحت حمایت کامل قرار بگیرد، اتفاقی که در حال حاضر رخ نداده و انتقادها علی رغم نتایج بدست آمده همچنان وجود دارد.

گفتنی است، مسئولین استقلال این اخبار را رد کردند اما عنوان شده است که شرایط به گونه ای دیگر است و آبی ها قصد دارند این مشکلات را درون تیم به اتمام برسانند و بحثی را خارج تیم عنوان نمی کنند.

**اعتراض استقلال به زمین حافظیه جواب نداد

اعضای تیم استقلال عصر جمعه در حافظیه به مصاف تیم فجر سپاسی می روند و در این میان مسئولین و مربیان استقلال به حضور در این زمین معترض شدند و اعلام داشتند که شرایط برای برگزاری بازی در حافظیه باید دچار تغییر شود. اما اعتراضشان در این مورد نتیجه ای نداشت و باید شرایط را بپذیرند زیرا حق تیم فجر است که از اختیار میزبانی استفاده کند. از طرفی مسئولین شیرازی مدعی شدند که اقدامات لازم را در حافظیه انجام دادند و این زمین آماده میزبانی از آبی هاست. این در حالی که استقلالی ها مدعی شدند، این زمین باعث مصدومیت اعضای این تیم می شود و اگر بازی در زمین دیگری انجام می شد، همه چیز به نفع استقلال پیش می رفت.

**احتمال تغییر زمان بازی استقلال-سپاهان

اعضای تیم استقلال اعتراض رسمی خود را به انجام بازی این تیم با سپاهان در تاریخ نهم فروردین ماه اعلام کردند و این اعتراض نامه در فدراسیون فوتبال مورد بررسی کامل قرار گرفت.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال به انجام بازی در تاریخی که مسئولین در سازمان لیگ اعلام کردند، اعتراضی داشتند و این موضوع عامل آن است که اعضای این تیم خواستار بررسی کامل این شرایط شوند، اما مسئولین در حال بررسی شرایط استقلال برای این بازی هستند. استقلالی ها مدعی شدند که این تیم، دچار مشکلاتی فراوان است زیرا تیم ملی 6 فروردین با کویت دیداری را انجام می دهد و بازی استقلال نهم همین ماه است و تیم ملی برای سفر به تهران نیز زمان را هدر می دهد تا استقلال دچار مشکلاتی جدی شود. و حتی اعلام شده است که فاصله دو روزه برای انجام این بازی، برای استقلال ایده آل نیست و حتی یک جلسه نیز نمی توانند با ملی پوشانشان تمرین کنند به همین دلیل تغییر زمان بازی الزامی است.
 
در این خصوص حتی مهدی تاج نیز از آبی ها حمایت کرد. در این خصوص بررسی های لازم انجام می شود و احتمال تغییرات بسیار زیاد است./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار