سرپرست اداره اوقاف شهرستان تویسرکان گفت: با نیت کمک به ایتام یک قطعه زمین به مساحت 221 متر مربع و ارزش 700 میلیون ریال در تویسرکان وقف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی از وقف یک قطعه زمین در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: این وقف با نیت کمک به ایتام در این شهرستان وقف شده است.

وی با بیان اینکه واقف این وقف مرتضی کولیوند است تصریح کرد: این ملک شش دانگ بوده و دارای مساحت 221 متر مربع در داخل شهر تویسرکان است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان ادامه داد: ارزش این موقوفه بر اساس نظر کارشناسان اوقاف 70 میلیون تومان برآورد شده است. امسال این دومین وقفی است که در شهرستان تویسرکان صورت می‌گیرد.

خزایی افزود: با توجه به نیات خیر مردم شهرستان تویسرکان و کمبودهای فرهنگی و اجتماعی موجود، شایسته است که مردم نیک اندیش تویسرکان با توجه به نیات جدید و متناسب با نیازهای روز اقدام کنند.

به گفته وی این شهرستان به وقف با نیاتی چون تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، قرآنی و مهدویت، ایجاد مراکز درمانی برای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و کمک به ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان نیاز دارد.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان تویسرکان در پایان، انجام وقف‌ها با نیات جدید را گامی ارزشمند در راستای پویایی و بالندگی جامعه دانست و بر لزوم توجه به آن تأکید کرد.
برچسب ها: اوقاف ، ایتام ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.