خبر "فيلم منتشر نشده ديدار مرحوم حسن حبيبي با مقام معظم رهبري" علي‌رغم خبرهاي جنجالي هفته گذشته جز پربازديدترين خبر باشگاه خبرنگارن شد.

باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 14:50 روز پنج‌شبنبه  19بهمن ماه بود که باشگاه خبرنگاران فیلم منتشر نشده ديدار مرحوم حسن حبیبی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی را روی خروجی خود قرار داد.

بلافاصله پس از انتشار این فیلم - که در آن مرحوم حسن حبیبی در آغوش گرم مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد- به پربازدیدترین خبر باشگاه خبرنگاران در آن روز تبدیل شد.

البته باید به این نکته نیز توجه شود که روز پنج‌شنبه بعنوان یک روز نیمه تعطیل کاری و یک روز تعطیل در رسانه‌ها به شمار می‌رود.

با وجود اینکه 7 روز گذشته جزو پرخبرترین روزها بوده و خبرهایی همچون راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، برگزاری دو صحن علنی مجلس و .... وجود داشت، اما این خبر همچنان جزو  پربازدیدترين خبر باشگاه خبرنگاران بود.

لازم بذکر است، که نحوه تشخیص پربازدید بودن خبر با استناد به نرم افزارهای معتبر داخلی و بین المللی مورد تأیید نهادهای سایبری صورت می‌گیرد و فیلم دیدار مرحوم حسن حبیبی با مقام معظم رهبری نیز با استناد به این نرم افزارها به عنوان یکی از پربازدیدترين خبر باشگاه خبرنگاران طی هفته گذشته بود.

اين موضوع نشان دهنده ارتباط صميمي مردم با ياران با وفاي رهبرشان است که ذکر خير يادشان هميشه در ذهن آنها جاويد خواهد ماند.

ناگفته نماند مرحوم حسن حبيبي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئيس بنياد ملي ايران‌شناسي در صبگاه روز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه در سن 76 سالگي دار فاني را وداع گفت.

حبیبی سوابق ارزنده‌ای در مسئولیت‌های مختلف در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشته است.

معاونت اول دولت‌های پنجم تا هفتم، وزارت فرهنگ و ارشاد، ریاست اسبق فرهنگستان ادب پارسی، ریاست بنیاد ابران شناسی و هم ‌چنین عضویت در مجمع تشخیص مصلحت از ابتدای تشکیل تاکنون از سوابق وی در تاریخ سه دهه انقلاب است.

مرحو حسن حبیبی هم‌چنین نقش برجسته‌ای در تدوین پیش‌نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی داشته است.

براي مشاهده اين فيلم اينجا کليک کنيد.

انتهاي‌پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار