استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثمره همدلی و همراهی عوامل نظارتی و اجرایی،‌ برگزاری انتخاباتی باصلابت، ‌پاک و دشمن شکن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  حسین صابری در نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان افزود: هیئت نظارت وعوامل اجرایی دو بازوی توانمند برگزاری انتخابات پرشور، ‌باصلابت، سالم وآگاهانه هستند.
وی بیان کرد: وظیفه مسئولین در راستای برگزاری انتخابات، توجه و اجرای فرامین مقام معظم رهبری،‌ حفظ همدلی برای برگزاری انتخابات  و همچنین خدمت بی ریا و صادقانه به مردم است.
صابری با اشاره به پیش رو بودن سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به دشمنی های روز افزون استکبار جهانی، ‌هر کدام از این انتخابات از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار هستند.
وی بیان داشت: ایران پرانتخابات ترین کشور در دنیاست و سالم ترین و فراگیرترین انتخابات را بر اساس احکام اسلامی و قانون اساسی برگزار می کند.
استاندار بر انجام برنامه ریزیهای لازم از هم اکنون برای برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: تمامی عوامل نظارتی و اجرایی، ‌تدارکات و لوازم انتخاباتی، ‌مکان های شعب اخذ رأی و هر آنچه مورد نیاز است باید طبق برنامه زمان بندی و با ذکر جزئیات مشخص شود./س
برچسب ها: یاسوج ، انتخابات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.