تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود داشتن 41 امتیاز که با تیم کاله آمل برابر بود اما باز هم نتوانست به بازیهای پلی آف راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق قانون سازمان لیگ فدراسیون والیبال اگر امتیازات در جدول رده بندی برابر باشد جایگاه آنها براساس پوئن شماری و همچنین شمارش تعداد بردها و باخت ها مشخص می شود با توجه به این موضوع تیم کاله آمل درو ضعیت بهتری قرار شد و به پلی اف صعود کرد.

یدالله کارگرپیشه مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه به خبرنگاران ما اظهار داشت: ما توانستیم در شب گذشته با نتیجه سه بر صفر تیم نوین کشاورزی را به راحتی شکست دهیم اما چون تیم سایپا هم موفق به غلبه بر تیم نوین کشاورز شده بود ما از صعود به پلی آف بازماندیم.

وی گفت: از مهمترین عوامل ناکامی ما در مسابقات لیگ برتر امسال ضعف و اشتباهات داوری بود البته اگر ما موفق می شدیم که فقط در یک بازی نتیجه برد را کسب می کردیم در حال حاضر در جمع چهار تیم راه یافته به پلی اف قرار داشتیم به طور کلی می توان گفت که ضعف داوری و ضعف فنی بازیکنان دست در دست هم داد تا شهرداری ارومیه به پلی اف صعود نکند.

وی یادآور شد: سطح لیگامسال بسیار بالا و غیرقابل توصیف بود در میان 12 تیم شرکت کنند.
عملکرد هشت تیم نزدیک بهم و پایاپای بود. حتی می توان گفت تیم هایی که به پلی اف راه پیدا نکردند هم جزو مدعیان هستند. به طور مثال تیم های پیشگامان کویر یزد، شهرداری ارومیه، میزان خراسان، آلومینیوم المهدی بندرعباس، هم جزو مدعیان و تیم هایی هستند که شایسته صعود به مرحله حذفی بودند.

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: اگر مسابقات مرحله پلی آف با حضور شش الی هشت تیم برگزار می شد به نظر من بهتر بود چون سطح بازیهای این مرحله هم ارتقا پیدا کرده و نتیجه بازی ها در شرایطی حساس و نفس گیر مشخص می شد.

وی در خصوص سطح عملکرد سرمربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: وی جزو یکی از مربیان سطح بالا و مطرح صربستان محسوب می شود این امر طبیعی است که وقتی ملی پوشان تیم ما با مربیانی چون ولاسکو ویاگائیچ کار کرده اند عملکرد وی را در مقایسه با آنها قبول نداشته باشند اما در نگاه کلان باید گفت این مربی صرب در کار خود حرفه ای بود هنوز در خصوص حضور وی در کنار تیم برای مسابقات لیگ برتر سال 1391 هیچ تصمیم خاصی اتخاذ نشده است.

کارگرپیشه در خصوص دریافت مطالبات بازیکنان از باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: طبق مفاد قرارداد امضا شده قسط سوم بازیکنان قرار است پس از پایان لیگ پرداخت شود که به طور قطع این امر در دستور کار مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار