طرح سفیر مهر از طرح‌های ماندگار در حوزه کتاب وکتابخوانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان،گفت:‌ طرح سفیر مهر از طرح‌های ماندگار در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

ضیایی افزود: وضعیت کتابخانه‌های عمومی از نظر فضا، تجهیزات و سرانه مطالعه به نحو مطلوبی تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه استان زنجان نشان از اقدامات انجام شده در این حوزه است، ادامه داد: باید برای افزایش میزان سرانه مطالعه در این استان اقدامات بیشتری انجام شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدراستان زنجان سرانه بیش از 93 درصدی مطالعه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ نباید به چنین وضعیتی قانع بود.

ضیایی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های جدید مطالعه باید سرانه مطالعه افزایش یابد، یادآورشد: طرح‌های مطلوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی در حال حاضر انجام می‌شود.

وی طرح سفیر مطالعه را از طرح‌های مطلوب در این حوزه عنوان کرد و گفت: باید اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آشنایی مردم با این طرح انجام شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد و افزود: طرح‌های جدید زمینه افزایش میزان سرانه کتاب را فراهم می‌کند.

ضیایی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و دانشگاه برای اجرای طرح سفیر کتاب خاطرنشان کرد: این طرح با چنین اقداماتی زودتر به نتیجه می‌رسد./س

برچسب ها: سفیر ، مهر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.