رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اقتصادی بودن محصول برای کشاورز، توانایی ایجاد شغلی دایم برای بهره بردار و جذب شدن نیروهای جدید کاری در سال تولید ملّی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امتیازاتی است که می تواند در برنامه ریزی های تولیدکنندگان گنجانده شود.

دکتر مسعود محمّدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: افزایش بهره وری و رعایت الگوی کشت، اساسی ترین وظیفه سازمان است.

وی با اشاره ای به اهداف نهایی از افزایش تولیدات تصریح کرد: هدف نهایی افزایش تولیدات با حداقل مصرف آب و کاهش هزینه ها از سوی مدیران سازمان ترسیم شده است.

محمّدیان با توصیه ای به بهره برداران استان ادامه داد: مزیت نسبی محصول، رقابت پذیری با در نظرگرفتن کم آبی و پتانسیل آب و خاک استان باید از سوی بهره برداران و کارشناسان مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آماده شدن جایگاهی مناسب برای کشت محصولات اساسی خبر داد و یادآور شد: پایاب سدها با دارا بودن آب کافی جایگاهی مناسب و مطمئن برای رعایت الگوی کشت و کشت محصولات اساسی است.

محمّدیان تاکید کرد: تولید محصولاتی با کیفیّت برای تامین امنیت غذایی برای مصرف کنندگان سرلوحه فعالیّت های سازمان قرار دارد./س

برچسب ها: ضرورت ، ایجاد ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.