رئیس شوراهای استانه عالی گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند این انتخابات را از حالت عادی و ساده خارج کنند و به کشمکش بکشاند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهری چمران امروز در شصت و چهارمين جلسه علنی شورای عالی استانها در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع افزود: بیاید مسائل حاشیه ای را کنار بگذاریم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم .
زمانیکه مردم ببینند مسئولان کمر همت به رفع مشکلات آنها بسته‌اند خودشان نیز برای کمک پیش قدم می شوند ما در گذشته نتیجه یک روی و یکی بودن را تجربه کرده ایم لذا ضروری است هم اکنون یک دل باشیم.
ریئس شورای عالی استانها با اشاره به اینکه چنین لجبازی ها و زیر سوال بردن انقلاب اسلامی در 22 بهمن برای ملت قابل قبول نیست اظهار داشت: ممکن است اختلاف روش هایی وجود داشته باشد اما این اختلاف نظرها همیشه وجود دارد و باید در محیط صمیمانه، منطقی و با خلوص و پاکی صورت پذیرد و انشاءالله مسئولین در این مسیر خواهند آمد که درخواست مردم و مقام معظم رهبري ماست.
چمران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ارزان بدست نیامده است تصریح کرد: دشمنان انتقلاب ما سعی کردند با محاصره اقتصادی، خبری و فرهنگی و تهاجم تبلیغاتی ملت را از نظام انقلاب جدا سازند. اما رهبر فرزانه انقلاب اوتی کرده و ملت نیز نشان دادند که چگونه با نظام یکپارچه‌اند./ز
برچسب ها: عال ، استان ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار