رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: وحدت از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام است، مردم باید وحدت را در مسئولین مشاهده کنند، پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در کنار گذاشتن اختلافات از واجبات است و مقتضی است که همگان حرمت مسئولین را حفظ کنند و بدیهی است که روش‌های غیر اخلاقی قطعاً مضر به انقلاب است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر روز سه‌شنبه 25 بهمن ماه به ریاست آیت‌اللّه مهدوی‌کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری و با حضور همه اعضاء تشکیل شد.

ابراهيم انصاريان رئيس دفتر آيت‌لله مهدوي‌كني طي گفتگويي جزئيات اين جلسه را اعلام كرد كه به شرح زير است:

در ابتداء جلسه  آیت‌الله مهدوی کنی در بیاناتی  با استناد به آیه شریفه قرآن کریم « وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ» ) ابراهيم آیه5  اظهار داشت: مردم، انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند و وظیفه دفاع از آن را در این سی و چهار سال بر عهده گرفته‌اند، همه ما شاهد بودیم که مردم عزیز در سراسر ایران اسلامی با شکوه تمام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

رئيس مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: من خودم در تهران شاهد این حرکت عظیم مردمی بودم و ما از این حضور تقدیر می‌کنیم و شکرگزار خداوند متعال هستیم و به ملت عزیز تبریک می‌گوییم که همیشه در صحنه بوده‌اند علیرغم اینکه مشکلاتی هم دارند ولی نظام و رهبری و انقلاب را از خود می‌دانند.

آیت‌اللّه مهدوی‌کنی سپس از مسئولین خصوصاً مجریان خواستند که در رفع مشکلات مردم کوشا باشند و در شرایط تحریم که دشمن به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرده است، بیشتر درحل امور آنان کوشش نمایند و بر اساس  فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به «اقتصاد  مقاومتی» تلاش مضاعف معمول دارند و به مسائل اصلی برسند و مشکلات مردم را حل کنند.

*وحدت از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام است

رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره وحدت مسئولین گفت: وحدت از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام است، مردم باید وحدت را در مسئولین مشاهده کنند، پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در کنار گذاشتن اختلافات از واجبات است و مقتضی است که همگان حرمت مسئولین را حفظ کنند و بدیهی است که روش‌های غیر اخلاقی قطعاً مضر  به انقلاب است، همه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب  باشیم، ما همه مانند ایشان در مسیر وحدت گام برداریم؛ لزوم وحدت وائتلاف مسئولان از « قضایا قیاساتها معها» است.

وي  با اشاره به این آیه  « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُقَدِّمُوا بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَرَسُولِهِ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ...» (الحجرات: 1) خاطر نشان كرد: نباید از رهبری پیشی بگیریم و هرچه ایشان مصلحت می‌دانند باید ما هم تبعیت کنیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار