گروه موسيقي "ليان" در نخستين روز از بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در تالار وحدت در آستانه 20 سالگي و در ميان هياهوي علاقه مندان موسيقي بوشهري روي صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت گروه ليان در بخش جنبي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در تالار وحدت; گروه موسيقي " ليان " به سرپرستي محسن شريفيان از جمله گروههاي موسيقي محلي است كه سالهاي قبل نيز در جشنواره حضوري مؤثر و فعال داشته و مورد استقبال بي نظير علاقه مندان موسيقي بوشهري قرار گرفته است.
بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در نخستين روز برگزاري خود ساعت 18:30 در تالار وحدت شاهد اجراي پرشور گروه ليان بود كه با طنين اندازي موسيقي بوشهر, علاوه بر يادآوري اصالت موسيقي جنوب كشورمان, فضايي شاد را همراه با ارائه موسيقي خوب محلي براي مخاطبان فرهم كرد.
در طول برگزاري كنسرت گروه ليان در تالار وحدت تمامي سالن مملؤ از علاقه مندان به موسيقي محلي ايران زمين بود به نحوي كه تنها پس از چند روز از آغاز فروش بليت هاي جشنواره موسيقي فجر, بليت هاي مربوط به اجراي گروه ليان به سرعت تمام شد و محسن شريفيان باتوجه به استقبال مخاطبان موسيقي بوشهري, از مسئولان جشنواره براي تمديد اجراي اين گروه در روز ديگري از جشنواره بيست و هشتم درخواست هايي ارائه داد كه به دليل محدوديت در روزهاي برگزاري جشنواره اين امر تحقق نيافت.
گروه موسيقي ليان تاكنون 12 آلبوم و 6 عنوان كتاب را روانه بازار موسيقي كشورمان كرده است و چند ماه ديگر بيستمين سال فعاليت خود را با طنين موسيقي بوشهري جشن خواهد گرفت.
همچنين علي ترابي دبير اجرايي بيست و هشمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر و مديرعامل انجمن موسيقي ايران در كنسرت گروه ليان حضور داشت.
گفتني است , گروه ليان در نخستين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر ساعت 18:30 در تالار وحدت با علاقه مندان خود ملاقات كرد./ي2
گزارش از: بهاره كنجكاوفرد
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار