معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: جای خالی کتاب در صدا و سیما دیده می‌شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی مالکی شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار کرد: حضور چشمگیر کتاب در تلویزیون خالی است.

وی با بیان اینکه حضور پر رنگ کتاب در صدا و سیما کمتر دیده می‌شود، افزود: ضروری است با برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های مختلف این حضور پررنگ شود.

*برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در صدا و سیما

معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های چاپ شده در این استان تاکید کرد و گفت: برگزاری چنین جلساتی موجب آشنایی بیشتر مردم با تازه‌های نشر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید جلساتی نیز به منظور بررسی تازه‌های نشر کشور برگزار شود، افزود: برگزاری چنین جلساتی موجب آشنایی مردم با کتاب‌های جدید و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها می‌شود.

*حضور اساتید در جلسات نقد و بررسی کتاب

مالکی با اشاره به اینکه حضور اندیشمندان، اساتید و نخبگان در جلسات نقد و بررسی موجب پویایی این جلسات می‌شود، افزود: ارائه نظرات کارشناسی شده از دیگر مزیت‌های برگزاری چنین جلساتی است.

 

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر از بخش‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌هایی با موضوع کتاب تولید و پخش می‌شود، افزود: معرفی کتاب در صدا و حضور در کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌های صدا و سیما است.

*اطلاع‌رسانی طرح‌های جدید کتاب

علی اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح‌های جدید کتابخوانی تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آشنایی مردم با این طرح‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: هنوز بخش اعظمی از جامعه از اجرای چنین طرح‌هایی بی‌خبر هستند.
برچسب ها: کتاب ، زنجان ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.