اعضای تیم استقلال در حالی فصل را ادامه می دهند که مسئولان این تیم، در صدد هستند که بازیکن مورد نظر خود را نیز برای فصل بعد جذب کنند. آخرین اخبار این تیم را در این خصوص مسائل و اتفاقات دیگر بخوانید!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : اعضای تیم استقلال در صدد این هستند که از هم اکنون با چند گزینه مهم و مورد نظر خود برای فصل آینده مذاکره کرده و با شرایط خاص وضعیت را برای آینده مورد ارزیابی قرار دهند اما این اتفاق در حالی است که حضور آندرانیک تیموریان در این تیم مطرح شده است و شرایط به گونه ای است که آندرانیک تیموریان به این موضوع واکنش منفی نشان داده است.

این بازیکن خواستار حضور در  تیم استقلال نیست و اعلام کرده است که قصد ندارد به این حواشی دامن زده و اوضاع را طوری پیش ببرد که به ضررش تمام شود.

گفتنی است: تیموریان با شرایط خاص روبرو شده است که صحبت و حرف و حدیث در خصوص جدایی اش از قطر مطرح است اما این بازیکن اعلام کرده است قصد ندارد به جدایی از این کشور و لیگ قطر بیاندیشد و قصد دارد شرایط را طوری مورد ارزیابی قرار دهد که برای آینده اش بهترین تصمیم را بگیرد زیرا اعلام شده است که این بازیکن قصد دارد به حضورش در لیگ قطر ادامه دهد و با شرایط خاص روبرو شود که در نهایت اوضاع به نفع وی تمام شود.

 
 
شایان ذکر است: استقلالی ها دورا دور خواستار حضور تیموریان در این تیم شدند اما این اتفاق رخ نداده است و تیموریان پس از تماس با آبی ها اعلام کرد که قصد ندارد در استقلال بازی کند زیرا در حال حاضر برنامه ای برای این اتفاق وجود ندارد و تیموریان در نظر دارد شرایط را طوری پیش ببرد که بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ شود، اما اعلام شده است که وی از مسئولان تیم استقلال خواسته است تا اینجور بحث عنوان نشود تا حواشی اطراف وی کاسته شود.

پورحیدری برای امور شخصی به امریکا رفته نه کار

منصور پورحیدری، مدیر فنی تیم استقلال با شرایط خاص در این تیم روبرو شده است زیرا به دلیل عدم مشغله کاری می تواند با شرایط خاص راهی کشور آمریکا شود و مسائل مربوط به اوضاع شخصی خود را رسیدگی کند و پس از آن به تهران بازگردد.

براساس این گزارش: هنوز پورحیدری در تیم استقلال، مشغله کاری زیادی ندارد و این در حالی است که مسئولان تیم استقلال موافقت کردند که وی بتواند به کشور امریکا سفر کرده و راهی این کشور شده که بتواند مسائل مربوط به امور شخصی خود را پیگیری کرده و با خیالی آسوده به تهران بازگردد.

 
گفتنی است، اعلام شده این مدیر برای 15 روز از آبی ها مرخصی گرفته است اما امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که خواستار حضور وی در کنار خود است تا در جلسات مهم تیمی حضور یابد و این تیم را همراهی کند.

پیش از این در خصوص سفر پورحیدری به کشور آمریکا و بررسی شرایط چند تیم از این کشور مباحثی مطرح شد اما عنوان شده است که وی برای رسیدگی به امور کاری به این کشور سفر نکرده است و قصد دارد مسائل شخصی خود را پیگیری کند اما در این مورد حرف و حدیثی مطرح شده است که تمام آنها رد شد؛ زیرا اعضای تیم استقلال اطمینان حاصل کردند که این سفربه دلیل انجام امور شخصی است و قرار نیست که پورحیدری برای همیشه به این کشور سفر کرده و در امریکا به فعالیت خود ادامه دهد از طرفی بحث حضور وی در این کشور برای انجام امور مربوط به فرزندانش مطرح است که ادامه این ماجرا بحث حضور وی در این کشور برای همیشه عنوان شده است که البته رد شد.

رحمتی به عنوان چهره برتر هوادران استقلال شناخته شد

 پس از بررسی های انجام شده در این تیم مشخص شده که نظر هواداران تیم استقلال با مربیان استقلال همسو و برابر است و اعضای این تیم با هوادران نظری برابر دارند.
 
 
 
مهدی رحمتی به عنوان برترین بازیکن تیم استقلال مطرح شده است و مربیان تیم استقلال نیز در این خصوص با هواداران  این تیم همسو هستند، اعلام شده است که مربیان استقلال پس از بررسی های انجام شده مدعی شدند که مهدی رحمتی بازیکن برتر این تیم نام گرفته است زیرا وی طی چند بازی پشت سر هم برای استقلال با اوضاعی کاملا ایده ال روبرو شده است و این موضوع عاملی است که وی به عنوان موثر ترین و امتیازآورترین استقلالی معرفی شود این در حالی است که هواداران تیم استقلال نیز با چنین نظری روبرو شدند و آنها نیز در نظر سنجی ها به مهدی رحمتی رای دادند و مدعی شدند که این بازیکن موثرترین بازیکن استقلالی است که می تواند به خوبی این تیم را همراهی کند.
مهدی رحمتی درون دروازه استقلال واقع شده است و این موضوع باعث شده نامش به عنوان بازیکن برتر تیم با حضور نفراتی مثل جباری و نکونام و مهاجمان این تیم مطرح شود.

تغییر موضع مسئولان استقلال برای بازی با فجر

اعضای تیم استقلال در خصوص حضور در زمین حافظیه با مشکلاتی روبرو شدند و حتی مسئولان در فدراسیون در خواست کردند که به این موضوع رسیدگی کنند و شرایط را مورد ارزیابی قرار دهند اما این در حالی است که اعضای تیم پس از اعلام مسئولان تیم فجر تغییر موضع دادند و اعلام داشتند که شرایط برای آنها متفاوت است.

 
براساس این گزارش: مسئولان تیم استقلال پس از بررسی مسئولان تیم فجر و فدراسیون مدعی شدند که در خصوص بازی با فجر دچار مشکل نیستند و برای بازی با این تیم راهی شیراز می شوند و این موضوع به هدف نظر سابق اعضای این تیم است زیرا آبی ها مدعی شدند که بررسی ها ی لازم را انجام دادند و می توانند برای بازی آماده شوند و در این زمین به میدان بروند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار