امروز در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور بویژه استانهای خراسان جنوبی،سیستان و بلوچستان و شرق استانهای کرمان و یزد وزش باد شدید رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی طی ساعات آینده در سواحل شمالی، دامنه های البرزشرقی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد ادامه دارد و در اواخر امروز سامانه بارشی با خروج از مرزهای شرقی به کار خود پایان می دهد.


لازم به ذکر است، امروز خلیج فارس و دریای عمان به سبب وزش باد شدید توفانی و مواج خواهد بود و همچنین در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور بویژه استانهای خراسان جنوبی،سیستان و بلوچستان و شرق استانهای کرمان و یزد وزش باد شدید رخ می دهد.

براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز و طی فردا در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا افزایش می یابد که این افزایش دما فردا و روز شنبه در سواحل کشور محسوس بوده و با وزش باد گرم همراه است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز آسمان صاف، گاهی رشد ابردر ارتفاعات و وزش باد خواهد بود و روز شنبه در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده دیده می شود.
برچسب ها: وزش باد ، سرما ، افزایش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار