بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی گهر که با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیمشان به پایان رسید به اظهار نظر در این مورد پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمد نوري در جمع خبرنگاران درباره اين مساله گفت: در اين ديدار خيلي حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم. با اين حال خدا را شکر که تا ششم جدول بالا آمديم چرا که رتبه ششم با دوازدهم بسيار متفاوت است.
وی در مورد داوری این دیدار افزود: داوري عملکرد خوبي داشت و گل تيم ما در اين ديدار سالم بود. در گل دوم توپ تقريبا يک متر در درون دروازه بود.
حسين ماهيني نيز اظهار کرد: در نيمه نخست بازي خوبي را ارائه کرديم و با يک گل پيش افتاديم ولي در نيمه دوم در دو صحنه غافلگير شديم ولي خوشبختانه توانستيم بازي را برگردانيم و سه امتياز را کسب کنيم. متاسفانه قسمت نشد تا پنالتي‌ام گل شود. مي‌خواستم به بالاي دروازه بزنم که با بدشانسي به ديرک دروازه خورد و شرمنده هواداران شدم.
مدافع پرسپوليس در ادامه در پاسخ به اينکه آيا رويانيان اولتيماتومي به بازيکنان داده است گفت: خير. ايشان چيزي به ما نگفته، البته ما هم از نتيجه راضي نيستيم و طبيعتا ايشان هم از نتايج ما راضي نيست. با اين حال او به ما اولتيماتومي نداده است.
 غلامرضا رضايي نیز در مورد بازی تیمش و در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح حکرد: بازي خوبي بود و ما مي‌دانستيم که گهر با تمام وجود در اين ديدار حاضر مي‌شود. به همين علت بسيار ديدار سختي را در پيش رو داشتيم. متاسفانه چندين موقعيت را از دست داديم که شايد دليل اصلي آن استرس تيم ما براي برد در اين ديدار بود چرا که ما از ابتداي اين ديدار به فکر برد بوديم و همين باعث شد تا به آن شکل موفق نباشيم و بايد در آينده از موقعيت‌هايمان بهتر استفاده کنيم. با اين حال خدا را شکر که سه امتياز را کسب کرديم./ق
برچسب ها: پرسپولیس ، گهر ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار