همايش « بحرين » امروز همزمان با سالروز قيام ملت اين کشور ، در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اين همايش با حضور علما ، روحانيون و معاون استاندار نجف ، محي‌الدين نجفي کنسول جمهوري اسلامي ايران و مخالفان آل خليفه برگزار شد.شيخ ميثم الجمري نمايندة مخالفان آل خليفه در خارج بحرين گفت پيام اين همايش وفاداري به خون شهدا تا تحقق آزادى و تغيير کامل رژيم آل خليفه است.

وى افزود ملت بحرين تا تحقق همه اهداف انقلاب خود ميدان هاي تظاهرات را خالي نمي کنند و زنان ، مردان و به ويژه جوانان کشور تا تحقق همه خواسته هاي خود در اين راه جانفشاني خواهند کرد.همچنين شيخ علي نجفي سخنگوي مرجع نجف در اين مراسم از سازمان ملل متحد دعوت کرد براي جلوگيرى از بازداشت ، هتک حرمت و منهدم کردن مساجد و حسينيه ها در بحرين فوري وارد عمل شود.

وى ضمن فراخواني مردم بحرين به وحدت تصريح کرد مرجعيت نجف اشرف از بي اعتنايي دولت بحرين به خواست هاي مردم اين کشور که در تظاهراتي صلح‌آميز جلوه‌گر شد ، نگران است و دولت بحرين را به شنيدن مطالبات مردم و تحقيق درباره آن دعوت کرد.

بر پايه اين گزارش ؛ شيخ عبد الهادي دراجي نماينده مقتدا صدر نيز در اين مراسم از دولت بحرين خواست همه زندانيان را آزاد کند و ملت بحرين را به صبر و ادامه‌گري راه آزادگان و امام حسين (عليه السلام) دعوت کرد.



                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: بحرین ، همایش ، نجف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار