رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از آغاز فراخوان سومین مسابقه دو سالانه عكس فرش دستباف در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسركشور، خبرداد.

علیرضا شیخی گفت: فرش و ابعاد مختلف هنری (طرح و نقش، رنگ بندی، كیفیت و بافت)، فرش و اعتقادات (نگاهی به باورها و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی در ارتباط با فرش)، فرش و اقتصاد (صادرات، ترانزیت، فروش در بازارهای جهانی) و نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام از محورهای این مسابقه است.
وی افزود: فرش و دكوراسیون داخلی، اشتغالزایی، گردشگری، فرآیند تولید (پشم چینی، نخ ریسی، رنگرزی)، فرش و حضور در زندگی (نگاهی به كاربردهای فرش)، فرش و روستا و نمایشگاه فرش دستباف ایران از محورهای دیگر این مسابقه ملی است.
شیخی تصریح كرد: ‌عكاسان استان چهارمحال و بختیاری می توانند برای حضور در این مسابقه جدیدترین آثار خود را تا 28 بهمن به دبیرخانه همایش به نشانی تهران، ضلع شمال غربی میدان ولیعصر(عج الله تعالی فرجه شریف)، ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه چهارم، روابط عمومی مركز ملی فرش ایران ارسال كنند.
وی گفت: ‌علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.carpetbiennial.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88909422 تماس برقرار كنند./س
برچسب ها: فراخوان ، عکس ، فرش ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.