رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب در توصیه‌ای به شهروندان گفت: هموطنانی که قصد مسافرت دارند در اتوبوس‌های ترمینال نخوابند چرا که سارقان در کمین آن‌ها هستند.

سرگرد محمود مالمیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  واحد گشت نامحسوس این کلانتری در راستای مقابله با مجرمان و حفظ جان و مال شهروندان در حین کنترل در محدوده‌‌ی پایانه‌های مسافر‌بری توانستند فردی را که در حال دستکاری کیف مسافر دیگری بود رویت نمایند.
وی افزود: در این خصوص عوامل کلانتری با نزدیک‌تر شدن به صحنه و نشستن کنار متهم پس از مدتی متوجه شدند که وی در حال پاره ‌کردن کیف مسافر دیگری است که به خواب فرو رفته، لذا بلافاصله اقدام نموده و متهم را دسستگیر نمودند.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم و بیدار نمودن مسافر، مشخص گردید که متهم با پاره کردن کیف مسافر به نام علی 27 ساله به وسیله‌ی چاقو قصد به سرقت بردن اموال مسافر را داشته که پس از انتقال متهم به کلانتری خود را به نام هوشنگ 20 ساله معرفی نمود و معترف شد که در ترمینال به کیف افرادی که در خواب فرو رفته‌اند، می‌نشیند و در فرصتی مناسب اموال آنان را به سرقت می‌برد./ف
برچسب ها: سارق ، خوابیدن ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار