عضو کمیسیون انرژی مجلس تاكيد كرد: دفاع از مطالبات قانونی شرکت ملي پالايش و پخش بخشی از بیت المال است که بايد ايرلاين ها بدهي خود تسويه حساب کنند.

سيدمهدي موسوي نژاد در گفتگو باخبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بدهی برخی از ایرلاین با بيان اين مطلب گفت: ایرلاین های بدهکار هر چه سریع تر بدهی خود را که بخشی از بیت المال محسوب می شود، به وزارت نفت پرداخت کنند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان متولی پالایش، انتقال و توزیع سراسری سوخت در سراسر کشور، وظیفه سوخت‌رسانی به بیش از 75 میلیون نفر از جمعیت کشور، همچنین تامین سوخت صنایع، نیروگاه‌ها و بخش‌های خانگی را به عهده دارد.

این عضو کمیسیون انرژی به رسالت شرکت ملی پالایش و پخش در سوخت رسانی به موقع به ایرلاین ها اشاره کرد و افزود: دفاع از مطالبات قانونی این شرکت که بخشی از بیت المال است، از وظایف این مجموعه است؛ از این رو در صورت پرداخت نشدن بدهی برخی از ایرلاین ها، نهادهای ذیصلاح به موضوع رسیدگی می کنند.

وي خاطر نشان کرد: قرار است که شرکت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي جلسه اي را به منظور تسريع در روند اخذ بدهي از شرکت هاي هواپيمايي برگزار کنند./س
برچسب ها: بدهی ، ایرلاین ، پالایش ، تسویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار