رييس جمهور در پيامي فرا رسيدن ايام فرخنده دهه فجر را به معلمان و دانش آموزان عشايري تبريك گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پروش متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد به شرح زير است:
الهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه
معلمان و دانش آموزان عزيز عشاير
سپاس خداوند بزرگ را كه در ايام فرخنده دهه فجر، ماه پيروزي حق بر باطل و درخشش انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، فرصت مغتنمي فراهم آمد تا در فضاي صميمي و مقدس تعليم و تربيت، ضمن قدرداني از شما سنگرنشينان عرصه فرهنگ، نگاهي تازه به جايگاه و قابليت هاي مردمان خستگي ناپذير و پرتلاش مناطق عشايري داشته باشم.
امروز به بركت همگامي دولت و ملت و حضور بالاترين مقام هاي اجرايي كشور در ميان مردم نقاط مختلف كشور، آگاهي و شناخت بيشتر و دقيق تري از مسايل و مشكلات مناطق عشايري بويژه شما زحمتكشان عرصه آموزش و پرورش وجود دارد كه ضروري است با تاكيد بر علم آموزي به عنوان مهمترين عنصر فرهنگي و هويتي انسان در دين تعالي بخش اسلام، رسالت دولت خدمتگزار در بسترسازي و ايجاد فرصت هاي مناسب براي شكوفايي و پويايي اين مهم در ميان عشاير غيور، بيش از پيش مورد توجه و عنايت قرار گيرد.
در طول تاريخ عشاير غيور كشور نشان داده اند كه قابليت ها و فضيلت هاي ارزنده اي دارند. وفاداري، نجابت، مقاومت و تدين از صفات بارز چنين مردماني است كه همواره هوشمندانه و شجاعانه در صحنه هاي دفاع از انقلاب، اسلام و عظمت و استقلال كشور، پيشگام و پيشتاز بوده و بخش مهمي از افتخارات تاريخ ملت ايران را به خود اختصاص داده اند. همان طور كه حضرت امام خميني (ره) فرموده اند : "عشاير ذخاير انقلابند".
از آنجايي كه شما معلمان و دانش آموزان عزيز عشاير با بردباري و گذشت و در سخت ترين شرايط، با روشن نگهداشتن چراغ دانايي و اخلاق، به اقامه فضايل و خوبي ها مي پردازيد و از اين رهگذر به اصلي ترين دستور و توصيه متعالي اسلام عزيز عمل مي نماييد، شايسته عالي ترين مراتب تقدير و تشكر مي باشيد.
اينجانب با تاكيد بر اهتمام ويژه مديران و مسئولان دولتي در حل و گره گشايي از مسايل و مشكلات حوزه آموزش و پرورش عشاير، از زحمات بي شائبه و ايثارگرايانه شما معلمان و دانش آموزان رئوف و سختكوش قدرداني مي نمايم. اميدوارم به ياري خداوند متعال و با تلاش مضاعف مسئولان و همياري و همدلي تمامي ساكنان اين مناطق افتخار آميز ، امكانات قابل قبول رفاهي و آموزشي متناسب با شان و جايگاه شما عزيزان فراهم گردد.
باشد تا به فضل الهي شاهد بالندگي هر چه بيشتر نسل توانمند، متعهد، آزاده و غرور آفرين ايران بزرگ اسلامي باشيم.
محمود احمدي نژاد
رييس جمهوري اسلامي ايران

        
 
 
 
 
 

برچسب ها: معلمان ، گره گشایی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار