صبح امروز اختتامیه جشنواره سلامت منطقه 6 با تقدیر از برگزیدگان جشنواره شکوفا، تسنیم و سلامت در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، روحانی مسئول مطالعات و برنامه ریزی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در این مراسم گفت: در راستای اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی محلات جشنواره های شکوفا، تسنیم و سلامت در سطح محلات 18 گانه برگزار و امروز از برگزیدگان این جشنواره ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: 14 هزار اثر به دبیرخانه های این جشنواره ارسال شده که نشان دهنده استقبال شهروندان این منطقه از برگزاری این جشنواره هاست.

روحانی گفت: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره شکوفا که با هدف گسترش فناوری اطلاعات و آموزش شهروند الکترونیک با برپایی کانون های رباتیک، رسانه های دیجیتال، گرافیک، بازی های رایانه ای، وبلاگ نویسی و کانون های موبایل طراحی و اجرا شده است تقدیر می شود.

روحانی عنوان داشت: همچنین در این مراسم از برگزیدگان جشنواره تسنیم که به منظور شناسایی و توانمندی بانوان و ترویج مشارکت های محلی در بین بانوان برگزار شد و برگزیدگان جشنواره سلامت که با هدف افزایش حساسیت شهروندان نسبت به مقوله سلامت اجرا شد تقدیر می گردد.

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار برگزیدگان و آثار منتخب به نمایش گذاشته شد و همچنین فرم های اهدا عضو توسط اکیپی از بیمارستان مسیح دانشوی از بین افراد حاضر توزیع و اقدام به عضوگیری نموده اند و نیز از موسسه خیریه محک اقدام به عضوگیری حامیان بیماران سرطانی نمودند./ل

برچسب ها: وبلاگ ، سلامت ، شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار