پروژه حذف کشتی از المپیک از دیروز کلید خورد و شاید باعث تعجب نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای جهان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سال ها سال است که کشتی را با ایران و ایران در جهان می شناسند و بارها و بارها پرچم مقدس ایران اسلامی با کشتی در جهان به اهتزاز در آمده است و سال های بسیاری دیدیم و شنیدیم که اقتدار ما در کشتی اشک خیلی ها را که در بسیاری از زمینه ها همیشه شکست خورده بودند تلاش کردند تا با نا داوری و قهرمان پروری و صرف هزینه های گزاف کشتی ایران را به زانو در  آوردند که البته نتوانستند.
 


اما بزرگان کشتی جهان آنهایی که بصیرت دارند و پشت پرده ها را می خوانند آگاه به این موضوع هستند و می دانند که برخی ها به هر شکلی بالاخره می بایست جلوی قهرمانان ایران را می گرفتند و این پروژه از پیش تعیین شده اگر چه روی تشک کشتی  نتوانست جلوی قهرمانان ما را حتی با نا داوری ها بگیرد اما این بار طرح موضوع حذف کشتی از المپیک سوال معادله را حذف کردند و به نوعی باز هم ناتوانی خود را ثابت کردند.

کشتی، ایرانی ترین ورزش جهان که بارها پشت حریفانش را مردانه به خاک مالیده است باید حذف شود این شاید آخرین  ترفند آنها نباشد اما یکی از  همکارهایی است برای مقابله با اقتدار ایران در کشتی جهان، صد البته در دیگر  عرصه ها نیز در مسائل سیاسی، علمی، ‌فرهنگی بارها و بارها خواسته اند سد راه ما شوند اما این جوانان اگر هر دری را برای افتخار آفرینی به رویشان ببندند باز هم دری دیگر پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در جای جای جهان به اهتزار در خواهند آورد.
 

قرار است پروژه حذف کشتی از المپیک در ماه سپتامبر  یعنی شهریور ماه سال آتی در مورد این مسئله تجدید نظر کند اما هر چه باشد پشت پرده اگر سامارانش  و فرزندش و یا هر کسی دیگر باشد ما پشت، پشت آن پرده که دسیسه ای برای حذف ورزش اول ایران است را براحتی می بینیم اما سیل خروشان جوانان  قهرمان و برومند ایران اسلامی از هر جایی که آب بند شود از جای دیگر برون خواهد ریخت و افکار واهی این ناتوانان به ظاهر  توانمند نمی تواند خدشه ای در افتخار آفرینی های ایران و ایرانی به وجود بیاورد.
 


بجز ایران کشور روسیه نیز که می داند از این قضیه چه کسانی  منتفع می شوند لب به اعتراض گشوده است و آلکساندر کارولین، مایکل  میاشویلی، جورج بوروس از جمله بزرگان کشتی جهان هستند که نسبت به این موضوع به شدت معترض هستند.

آرژانتین سال آینده میزبان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک است که سرنوشت گوش شکسته ها و خاک خورده های تشک را مشخص می کند.
 
اما در این برحه از زمان و با توجه به حساسیت موضوع محمد عباسی وزیر ورزش و محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک وظیفه سنگینی به عهده دارند و به قول معروف حالا وقت امتحان است. هرجا که نیاچز به رایزنی دارد از همین حالا باید انجام شود./با
 
گزارش از اکبر باقري
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
به نظر من باید جلوی اینکار باید گرفته شود چون که کشتی یکی از جذاب ترین ورزشهاست و مسئولان المپیکی ماباید دست بکر بشن وجلوی این کار گرفته شود.
آخرین اخبار