نائب رئیس بانوان سبک شوتوکان گفت: بیش از 30 سال است که در سبک کان ذن ریو فعالیت می کنم اما هرگز به فکر تغییر سبکم نبوده ام.

زیبا سلیمانی نائب رئیس سبک شوتوکان ضمن اعتراض به شایعات پخش شده در خصوص تغییر سبک خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 30 سال است که در رشته کان ذن ریو فعالیت می کنم و در سبک های کیوکوشین و شوتوکان هم از شش سال پیش فعالیت داشته ام، اینکه من سبکم را یعنی کان ذن ریو را عوض کرده ام و به سبک شوتوکان رفته ام شایعه ایی بیش نیست و هرگز به این عمل هم فکر نمی کنم.

وی افزود: من به غیر از کاراته در رشته های دیگر همچون شنا، بدنسازی و ... مربی هستم پس چون این ورزش ها را هم انجام می دهم باید بگویند که سلیمانی دیگر رزمی کار نمی کند؟

جو شایعه پراکنی متأسفانه همیشه رایج بوده و این از بدی های ورزشی است.

سلیمانی افزود: تکنیک های کاراته در سبک های مختلف شبیه یکدیگر است و تفاوت چندانی ندارد، تفاوت اصلی در برخی کاتاهاست که آن هم چندان مشکل نیست.

من پس از 30 و اندی سال سبکم را عوض نمی کنم اما در سبک های مختلف کار می کنم مشکل از آنجا آغاز شده که مسئول آزمون دان شوتوکان شدم و در مسابقات قهرمانی کشور شوتوکان هم چون چند ارشد در این سبک بود برای به وجود نیامدن اختلاف من را به عنوان نائب رئیس بانوان این سبک انتخاب کردند که خوشبختانه این دوره از مسابقات به نحو بسیار خوب و آرامی برگزار شد.

پس از آن از من خواسته شده که سمت نائب رئیسی بانوان شوتوکان را بپذیرم و من با شرط اینکه سبکم یعنی کان ذن ریو را عوض نمی کنم قبول کردم که در این سمت در خدمت کاراته کاهای سبک شوتوکان باشم.

این در حالی است که من همچنان در سه سبک مختلف کاراته کار می کنم و هیچ گاه مباحث این سه سبک مختلف به هم ارتباط ندارد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار