نماينده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه آمریکا باید روش خود را در مذاکره عوض کند، گفت: آمریکا باید بداند که در سوریه چقدر شاخ و شانه می‌کشید و امروز التماس می‌کند که با ایران صحبت کند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران حسن کامران‌دستجردی نماينده مردم اصفهان در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) خانه ملت در نطق میان‌دستور خود با تشکر از حضور مردم ایران و مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: من خودم در میدان امام(ره) اصفهان در جمع راهپیمایان حضور داشتم و دیدم که حضور مردم در راهپیمایی امسال از سال گذشته بیشتر است چرا که این مردم از سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند.

وی درباره پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: پیام مردم به مسئولان کشور این است که سیره امام و رهبری را در جامعه ترویج کند.

کامران دستجردی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۹ بهمن، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این جمع پیش بینی کردند که مردم بیش از پیش به صحنه می آیند و فرمودند مردم جلوتر از مسئولانند و به آمریکا هم تذکر دادند که شما که اهل مذاکره هستید باید روش‌تان را عوض کنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه آمریکا باید روش خود را در مذاکره عوض کند، گفت: آمریکا باید بداند که در سوریه چقدر شاخ و شانه می‌کشید و امروز التماس می‌کند که با ایران صحبت کند.


کامران دستجردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبری در این جمع هر کس تا انتخابات حرفی بزند که بوی تفرقه و اختلاف بدهد خیانت به کشور است و هر چه به انتخابات نزدیک شویم برخی از این دریچه وارد می‌شوند و به اختلافات دامن می زنند.

وی با بیان اینکه اختلافات سم است، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره به عنوان سرباز ولی فقیه که از رهبر خود اطاعت می‌کنند حاضر هستند تا خون بدهند و حاضرند بایستند و از رهبر خود آموخته‌اند که یک جان بیشتر ندارند و یک آبرو که تقدیم به حضرت ولی عصر (عج)  می کنند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه ما باید جبران مافات کنیم، یادآور شد: باید اجرای تدابیر رهبری را  به مردم پاسخ دهیم و تدابیر ایشان را اجرا کنیم و با اشرافی‌گری و فامیل‌گرایی برخورد کنیم، چرا که در برخی شرکت‌ها فامیل‌ها به هم بافته شده‌اند و چرا نباید به نخبه‌ها اجازه کار داده نمی‌شود و تنها جناح خود را می‌بینیم.


کامران دستجردی در تذکری به شورای حج گفت: شورای حج حق ندارد به سه قوه سهمیه‌ای دهد چرا که خیلی از مردم در نوبت قرار دارند و ما باید ثبت را تغییر دهیم و به مردم نشان دهیم که تدابیر رهبری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کار مجلس درباره توقف فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیار خوب بود در تذکر دیگری یادآور شد: حوزه‌های گازی مشترک گاز ایران با سایر کشورها باید سرمایه‌گذاری صورت گرفت و نباید کاری کنیم که آنها گاز را استفاده کنند و ما بی‌بهره بمانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره خشکسالی اصفهان گفت: امروز می‌توان در رودخانه زاینده رود فوتبال بازی کرد و وزارت نیرو باید آب را از پایین دست و صنعت کم کند و به کشاورزان کمک کند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار