یکی از مراجع تقلید در قم گفت: نخستین گام تامین عزت اسلام و مسلمانان تعلیم و تربیت است، البته باید توجه داشته باشیم که علمی با ارزش است که با ایمان همراه شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای بازشناساندن اسلام در جهان تاثیر بسیار زیادی داشته است، اظهار داشت: امروز برخی ها در جهان تعجب کرده اند که بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان استوار و با نشاط از انقلاب خود دفاع و حضوری خیره کننده در یوم الله 22 بهمن داشته است.
وی با بیان اینکه همه مسلمانان وظیفه دارند تا در حفظ عزت جامعه اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: نخستین گام تامین عزت اسلام و مسلمانان تعلیم و تربیت است،البته باید توجه داشته باشیم که علمی با ارزش است که با ایمان همراه شود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه علم بدون ایمان مخرب خواهد بود، تصریح کرد: مسلمانان باید توجه داشته باشند که با حفظ وحدت میتوانند دشمنان را شکست داده و توطئه های آن ها را خنثی سازند،وحدت حوزه و دانشگاه می تواند به پیشرفت و توسعه کشور کمک بسیار زیادی داشته باشد./س
برچسب ها: قم ، علم ، بدون ایمان ، مخرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.