معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به استقبال گسترده مردم از برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های کشوری اختتامیه این جشنواره در سینما وتوس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید رسول موسوی نژادیان اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم نشان داد ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه سینما و ساخت فیلم‌های سینمایی در استان قم وجود دارد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: در مراسم اختتاميه جشنواره فیلم فجر در استان قم بهترین فیلمی که مردم نسبت به آن رای مثبت داده‌اند انتخاب و معرفی خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم اختتامیه این جشنواره در استان قم 30 بهمن ماه در سینما وتوس برگزار خواهد شد.
موسوی نژادیان ادامه داد: در مراسم اختتامیه تلاش داریم شرایط حضور مسئولان فرهنگی، سینمایی و هنرمندان کشوري را در استان قم فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: در این مراسم بهترین کارگردان، نویسنده و تهیه کننده به همراه یک فیلم به عنوان فیلم منتخب مخاطبان معرفی خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.