نقش موسسه ملی اقیانوس شناسی در بهره برداری از پتانسیل

رئیس دفتر منطقه ای آيسکو در ایران گفت:موسسه ملی اقیانوس شناسی با توجه به توانایی و قابلیت های خود نقش مهمی در بهره برداری از پتانسیل های اقیانوس ها دارد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ در دیدار رئیس دفتر منطقه ای آيسکو در ایران با رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسی در خصوص همکاری های بین المللی در حوزه های تحقیقاتی، پژوهشی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های موسسه ملی اقیانوس شناسی بحث و گفتگو شد.

چگینی، رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسی در این دیدار گفت: موسسه ملی اقیانوس شناسي با دارا بودن چهار ایستگاه پژوهشی در چابهار، بندر عباس، بوشهر و نوشهر و همچنین امکانات، تجهیزات و نیرو های متخصص که دارد می تواند فعالیت های پژوهشی مهمی را در آب های ایران و آزاد انجام دهد.

وی افزود: امیدواریم با حمایت و تعامل دفتر منطقه ای آيسکو در ایران در تمامی عرصه های دریایی و اقیانوس در سطح منطقه ایی و بین المللی تعاملات بیشتری حاصل آید.

صدری، رئیس دفتر منطقه ای آيسکو در ایران گفت: موسسه ملی اقیانوس شناسی می تواند با توانایی و قابلیت هایی که دارد نقش مهمی در بهره برداری و استفاده از پتانسیل های اقیانوس ها ایفا کند چنانچه امیدواریم این دفتر منطقه ای رابطه تعامل و همکاری موسسه ملی اقیانوس شناسی با کشورهای عضو آيسکو باشد./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار